loading...
سایت عشقولانه
babilove بازدید : 237 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود ، چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت


 

هيچ رقيبى ندارم / جزآيينه / که هر روز تو را نگاه ميکند / او را هم شکست خواهم داد


 

میگم دوستت دارم نگو نظر لطفته چون نظر لطفم نیست نظر دلمه


 

از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور نمیکنم .


 

دنیایم را میدهم برای لبخندت،هراسی نیست شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است.


 

آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند.....!

 
بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را


 

تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو ، تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری


 

غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست .

 
نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب ! کاش دستی نقشه را از میانه تا کند .


 

اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو .


درد دارد ، وقتی چیزی را کسر می کنی که با تمام وجودت جمع زده ای .
 


تفاهم به معنای درک کردن نیست ، بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست امه مطلب

 
دوستت دارم ها رو بگین قبل از اینکه به دوستت داشتم تبدیل بشن ...


 

گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم...


 

اگه رفتی دیگه بی تابم نکن ، دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن..


 

صداقتت را دوست می دارم هر چند سخت در اشتباهی آنچه را که صادقانه بر زبان می آوری


 

اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو


 

برای دیدن تو چشم میکند گدایی / به خدا که این گدایی ندهم به پادشاهی

 

سر کلاس پای تخته با یه تیپه شلخته با خط خوش نوشتم زندگی بی تو سخته


 

شاديهايم هديه به تو ، كم بودنش را بر من خرده مگير ، اين تمام سهم من از دنياست


 

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.


 

دم به دم ساعت به ساعت یادتم ، گر خوشم یا ناخوشم در هر دو حالت به یادتم.


 

اي صميمانه ترين آيت مهر! باصميمانه ترين ياد به يادت هستم.

 


اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من، دل من می داند و من دانم و دل داند و من.

 


اگه انگور سیاه بودی ازت شرابی میساختم که تا آخر عمر مست تو باشم


 

آنقدر عزیزی که برگ های درختان برای بوسیدن رد پایت ، لحظه شماری می کنند...

 


ممکنه ما گلی را دیر یاد کنیم اما محاله عطر خوشش را از فضای دلمون پاک کنیم


 

خوشبختی را در همین لحظه باور کن لحظه ای که دلی بیاد توست

 


کوتاه ترین کلمه دنیا I شیرین ترین کلمه دنیا LOVE عزیزترین شخص دنیا YOU !

 


عشق تنها میکروبی است که از راه چشم سرایت میکند...

 


از ماضی ها و مضارع ها خسته ام / دلم حال ساده ی با تو بودن را می خواهد.



اي هميشه جاودانه در ميان لحظه هايم ، غصه معنايي ندارد تا تو ميخندي برايم!

 


بخار شيشه ايم ، نازمون کني اشکمون در مياد چه برسه فراموشمون کني

 


شرط دل دادن دل گرفتن ، وگرنه یکی بی دل میشه اون یکی دو دل.

 


چو عاشق میشدم گفتم ربودم گوهر مقصود را ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد

 


درعمق آرزوی من است که دروجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک یاد


 

فاصله گرچه دستهايمان را جداكرد ولی خوشحالم جرات ندارد بدلهايمان نزديک شود



در وصل هم به شوق تو ای گل در آتشم ، عاشق نمیشوی که بینی چه میکشم

 


ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی رفتی؟ بسوز که این همه آتش سزای توست


 

شب فراق نداند که تا سحر چند است مگر کسی که به زندان عشق در بند است

 


می خواهمت چنان که شب خسته خواب را می جویمت چنان که لب تشنه آب را

 


جانا به جان رسید ز عشق تو کار ما دردا که نیستت خبر از روزگار ما


پروانه پر، گنجشک پر ، کلاغ پر ، دلم واسه دیدنت همیشه پر پر

 

تو گرانمايه ترين تصويري . من اگر قاب تو باشد كافيست...


 

اسير فصل خزان گردد عمر آنكه دمى اسير اشك كند چشم مهربان تو را  


 

بوسيدن قول ماندن نيست ، شروع با هم بودنه ، درك و هم را فهميدن و حس بهم رسيدنه

 


دربت خانه ی خیالم از تو بتی ساختم که هیچ ابراهیمی راضی به شکستن آن نیست

 


با خیال تو بسر بردن اگر هست گناه با خبر باش که من غرق گناهم همه شب!



به حرمت باران سکوت میکنم تا بدانی که به عظمت باران برایم عزیزی

 


به حساب قلبت هزار بوسه واریز میکنم هر وقت یادم کردی برداشت کن...

 


تو پرستوی بهارانم باش ، از دلم کوچ مکن ، من به مهمانی چشمان تو عادت دارم.


 

شادیهایم هدیه به تو ، اندک بودنش را خرده مگیر ، این تمام سهمم از روزگار است.

 


آنکه خاطر تو را می خواهد حتما نفسی می خواهد، نفسم باش که خاطر تو را می خواهم

 


اتل متل گلابی دلم تنگه حسابی یه روز به خرج خودت می برمت کبابی !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 9,182