loading...
سایت عشقولانه
babilove بازدید : 50 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

برای دوست داشتنت

 

 

محتاج دیدنت نیستم ...

 

اگر چه نگاهت آرامم می کند

 

محتاج سخن گفتن با تو نیستم ...

 

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

 

دوست دارم بدانی

 

حتی اگر کنارم نباشی ...

 

باز هم ، نگاهت می کنم ...

 

صدایت را می شنوم....

 

همیشه با منی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امشب بجای شعر

 

  سکوت مینویسم

 می خواهی بخوانی

  نگاه م کن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آرام دوستت خواهم داشت

 

  طوری که

 حتی خودت هم

  از این عشق بویی نبری ..!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیشب

 



 خوابی دیدم



 کسی شبیه تو را ...



 اما ...



 مرا دوست داشت !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خدا " تو " را که می آفرید

 


 حواسش


 پرت آرزو های من بود !


 شدی همان آرزوی من ...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 کاش می شد ...


 تمام داستان های دنیا را


 از دهان تو بشنوم !


 تمام عاشقانه های دنیا را


 تو برایم تکرار کنی !


 اصلا هر چه تو بگویی زیباست !


 می دانی


 کاش می توانستم


 با تمام وجود


 صدایت را در آغوش بگیرم !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

می توانم تو را " مال خودم " صدا کنم ؟

 


 آن وقت


 من اسمم را فراموش میکنم


 و تو هم می توانی مرا


 " مال خودم " صدا کنی !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آنقدر ذهنم را درگیر خودت کرده ای ...


 که دیگر حتی نمیتوانم مضمون تازه ای پیدا کنم


 حالا حق میدهی


 در شعرهایم


 به همین سادگی بگویم


 " دوستت دارم " ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمی دانم شب ها


 من شاعر می شوم


 و تو را غزل باران می کنم


 یا تو بهانه می شوی


 و من


 غزل غزل می بارم ؟!

اگر یک شب جایِ خدا را بگیرم

 

 مرا با این شکل و شمایل

 

 این لباس ها...

 

 توی اتاقت راه می دهی؟

 

 بعد آرام بگیری و

 

 فکر کنی خسته ای

 

  بندِ دلم پاره شود

 

  با همین دست ها

 

  برایت...

 

  شعر دانه کنم

 

  گردنبند بسازم؟

 

  پنجره باز بماند

 

  دمِ صبح... موهایت را

 

  روی دوشم می اندازی؟

 

  کدام ستاره را به بالشت سنجاق کنم


  زودتر پلکت سنگینی می کند؟

 

  چند فرشته دورِ سرت بال بال بزنند

 

  دل به رویا می دهی؟

 

  اصلاً هیچوقت گفته بودم

 

  می خواهم خوابیدنت را تماشا کنم؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در باران ...

 

 

  همه تندتر راه می روند !

 

  تنها منم که ایستاده ام

 

  و با چشمانم به تو فکر می کنم !

کدام ابر ...

 


 از سر تو گذشته


 که من مست بارانم !؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دلم یک بغل " تو " را می خواهد.

 


 که به جای تلاقی نگاه و سعی بر گریز بی امان


 مرا به اسم کوچکم صدا بزنی !


 و برای دقایقی نه چندان کوتاه


 به یک دونفره دوست داشتنی دعوتم کنی ،


 مرا تنگ در آغوش بکشی


 " آنقدر که نفسم را در نفست پیدا نکنم "


 کمی عقبم ببری


 به چهره ام خیره شوی ،


 و بی اختیار


 یک لب کشـــــــــدار از من فرو ببری


 همین !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 خیالت


 مثل چرت صبحگاهی ست !


 همه اش با خودم می گویم ...


 فقط پنج دقیقه دیگر !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 دارم فکر می کنم


 چقدر خوب می شد ...


 نزدیک صورتم نفس می کشیدی


 می دانی ؟


 من رک تر از آنم که نبوسمت !

کاش باران بودم !


 دقیقاً می گذاشتم


 روزی که چترت را جا گذاشتی


 می باریدم ...!

بهانه هم اگر می گیری ...


  بهانه ی مرا بگیر !


  من تمام خواستن را وجب کرده ام


  هیچکس

 

 هیچکس به اندازه من


  عاشق تو و بهانه هایت نیست !

کجای چهار فصل نام تو می گنجد . . .؟

رویش از توست 

بهار ، بهانه ، باران هم !

تو ...

فصل پنجم شاعرانه های منی ...!

دلگیر که می شوی دوست دارم تمام جاده ها چالوس من باشند !

 

 

  مسیرت را  به گردنم بیندازند ...


 تا بی آنکه از کوله ات، قدم به قدم برایم نشانی بیفتد

 

 

  ادامه ات دهم 


  من، رد پایت را از سر راه نیاورده ام !

 

 

  که با پاشنه هر سیندرلایی پایکوبی کنم

 


  من تو را با تمام بی کسی ام کشف کرده ام

 

 

  وقتی که چشم هایت


  نگهبان ِرشوه نگیر و خواب آلود ناشناخته هایت بود

 


  تو را دزدیدم از تقدیر


  و پیش خدا انکار کردم داشتنت را تا

 

 

  به بهانه ی عدالت خنده هایت را به مساوات تقسیم نکند ....

دستت را بیاور

 

  مردانه و زنانه اش را بی خیال

 

  دست بدهیم به رسم کودکی 


 قرار است هوای هم را / بی اجازه داشته باشیم ...!

 "ع ش ق"


 

   واژه ی غریبیست عشق...


 

 

   لحظه ای آبادت میسازد، لحظه ای ویران!


 

   لحظه ای پادشاهی، لحظه ای گدا


 

 

   پر است از فراز و نشیب، دوری و نزدیکی


 

   تضاد و تفاهم، شک و یقین...


 

 

   عجیب قدرتمند است و جادو میکند!


 

   خانه ات آباد، ویرانگر لحظه هایم


 

 

   برقرار باشی در دلم تا همیشه


 

   ای فاتح شبهای با تو بودنم


 

 

   ... ای عشق...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلم آرامش دریایی میخواهد !

 

 

  که در پس تلاطم موجهایش

 

 

  صدای عشق نوازشگر لحظه هایم باشد...

 

 

 " دلم تو میخواهد "

 

 

  با لبخند یاسی ات....

 

 

  که به یکباره مست میکند

 

 

  تمام مرا...

 

 

  عشق های افراطی بلوغ،

 

 

  عزیزم های کلیشه ای،

 

 

  وابستگی های کودکانه

 

 

  ... نمیخواهم...

 

 

 

   دلم تویی میخواهد که سکوتم را معنی کند...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آه... ای فرشته ی زیبایِ من


 

   تو که می دانی عاشق ترین قلب دنیا


 

 

   در سینه ی کدام شاعر می تپد؟!


 

   نگران هیچ چیز نباش!


 

 

   «سرنوشت حریف عشق نیست»


 

   آخر چه کسی این افسانه را باور می کند !


 

 

   که فقط با یک بوسه ی ساده


 

   تو زمینی شده ای


 

 

   و من...


 

 

   بال در آورده ام؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صدایت میزنم ...


 

   پرستوها لال میشوند .


   نگاهت میکنم ...


 

   شب رنگش را به چشمان تو میبخشد .


   دست هایت را


 

   میگیرم ...


 

   خورشید جلوی پاهای من زانو میزند .


 

   در آغوشت آمدم ...


   دیگر ادامه ی شعر  یادم رفت....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دل همین است دیگر ...



  می نشیند برای خودش رویا میبافد .



  آرزوهای بی جا می کند ...



  مثل آرزوی بوییدن عطر گس زنانه ات



  مثل آرزوی بوسه های حریصانه و تکثیر شیرین یک گناه در آغوشت



  مثل عاشقانه تسلیم شدن مقابل هوس هایت !



  مثل ...



  میدانی ! ؟



  باز هم آسمان و ریسمان بافته ام !



  تمامی ماجرا همین است :



  من جز تو هیچ آرزویی ندارم !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بگذار بگویم :



آخر فهمیدم چه ربطی بهم داریم !



که پشت این همه فاصله تا این حد به من نزدیکی ...



" تو ادامه ی وجود منی "



دل من با تو آرام گرفت



این نوشته های گاه و بی گاه



قلب من است برای تشکر از تو



که تمام کج خلقی هایم را تحمل کردی



صبورانه همه ی بهانه گیری هایم را هضم کردی



و آخر هم با همان زنگ صدای همیشگی ...



تسکینم دادی



من نمی دانم چه شد یا از کجا پیدا شدی !



فقط خوب کردی ادامه ی وجود من شدی



 . . . خوب کردی !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از قدرت و زیبایی جوانیت لذت ببر ، و یادت باشه


قدر قدرت و زیبایی جوانیت رو نمیفهمی تا وقتی رنگ ببازه .


اما باور کن 20 ساله دیگه


 

وقتی به عکسهات نگاه میکنی متوجه میشی

 

 

چه امکاناتی در برابرت قرار داشته و چقدر ظاهر دل انگیزی داشتی

 

 

" اینو الان متوجه نیستی "

 

دل نگران آینده نباش


نگران ، نگرانی اونایی باش که ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز حرفهایم آنقدر شیرین است



  که فکر میکنم ...



  در دهان من تو لب وا کرده ای !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلم لحظه ای را می خواهد !



  که تو باشی ...



  همین کنار نزدیک به من



  درست روبروی چشم هایم



  همنفس نفسهایم



  خیره شوم به لبهایت



  دست بکشم به تک تک اعضای صورتت



  بعد چشمهایم را ببندم و ...



  " ببوسمت "



  آن لحظه دنیای من تمام می شود .



 " به خدا که واقعاً تمام می شود "

 تو مقصری، اگر من دیگر " منِ سابق " نیستم

 

پـس

 

 

من را به "مـن" نبودن محکوم نکن !

 

 

من

 


همـانم که درگیـر عشقش بودی

 

 

یـادت نمی آید؟

 

 

من همانـم

 

 

حتی اگر این روزها بویِ بی تفاوتی بدهم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صدای نفسهایت مرا می برد به عالم شعر .



می برد تا " رحم کن ای نفس " جبران



می برد تا " بوسه " ی فروغ



می برد تا " ای نوش کرده نیش را ، بی خویش کن با خویش را "مولانا



می بینی ...



یک نفست مرا تا کجاها می برد ...!

تا امروز از تو نوشتم .

 


 امشب از عشقت انصراف میدهم !

 


 سخت است دوست داشتن تو

 


 خسته ام !!!

 


 می خواهم کمی استراحت کنم



شاید فردا دوباره عاشقت شدم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سالهاست کنار همیم ...

 

 

 


  یادت هست ؟

 


 

  گاهی زندگی را از چهارچوب نگاه تو می دیدم ،!

 


  چه زیبا بود دنیای پیش چشمانت ...

 


 


  روزگارانی داشتیم ،

 


  زیبا ، شیرین و گاهی هم تلخ !



 

  حسرت هیچ کدام را نمی خورم ،

 

 


  جز آن شب بارانی



 

  که حسابش از کل زندگیمان جداست ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 9,173