loading...
سایت عشقولانه
babilove بازدید : 345 جمعه 12 اسفند 1390 نظرات (1)

پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود ، چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت

 

 

 

هیچ رقیبى ندارم / جزآیینه / که هر روز تو را نگاه میکند / او را هم شکست خواهم داد

 

 

میگم دوستت دارم نگو نظر لطفته چون نظر لطفم نیست نظر دلمه

 

 

از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور نمیکنم .

 

 

دنیایم را میدهم برای لبخندت،هراسی نیست شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است.

 

 

آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند.....!

بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را

 

 

تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو ، تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری

 

 

غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست .
 

 

 

 
نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب ! کاش دستی نقشه را از میانه تا کند .

 

 

اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو .
 

 

 

درد دارد ، وقتی چیزی را کسر می کنی که با تمام وجودت جمع زده ای .

 

دوستت دارم ها رو بگین قبل از اینکه به دوستت داشتم تبدیل بشن ...

 

 

 

گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم...

 

 

اگه رفتی دیگه بی تابم نکن ، دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن..

 

 

صداقتت را دوست می دارم هر چند سخت در اشتباهی آنچه را که صادقانه بر زبان می آوری

 

 

اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو

 

 

برای دیدن تو چشم میکند گدایی / به خدا که این گدایی ندهم به پادشاهی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 9,194